www.zacmieniwojownicy.fora.pl
Zapraszam do klanu od 60 cmb.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Desert Treasure

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zacmieniwojownicy.fora.pl Strona Główna -> Qesty p2p
Autor Wiadomość
123volt
Moderator



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nie posiadam

PostWysłany: Pią 21:38, 04 Kwi 2008    Temat postu: Desert Treasure

Od pewnego czasu w pomiędzy Varrock a Al-Kharid krążą pogłoski o olbrzymim starożytnym skarbie... Podobno pewien archeolog odkrył prowadzące do niego wskazówki. Nagroda śmiałka, który zaoferuje mu swoją pomoc będzie wielka. Jest tylko jeden drobniutki mankament – skarb znajduje się gdzieś na południe od Al-Kharid, przysypany rozpalonym przez mordercze, pustynne słońce piaskiem.

Miejsce rozpoczęcia zadania:
Bedabin Camp. Jest to obóz Beduinów leżący na pustyni, przy brzegu morza. Po wejściu na pustynię trzeba się skierować na południowy zachód, najlepiej iść na zachód do brzegu morza i potem cały czas na południe. Na miejscu trzeba zagadać do archeologa i zaoferować mu swoją pomoc.

Wymagania:

- wykonanie zadań: Digsite Quest, Tourist Trap, Temple of Ikov, Priest in Peril, Waterfall Quest, Troll Stronghold.
- Poziom 10 slayer;
- Poziom 50 rozpalania ogniska;
- Poziom 50 czarowania;
- Poziom 53 złodziejstwa;
- Zdolność pokonania silnych wojowników poziom 154.
- Wysoki poziom agility udogodnieniem.

Przedmioty potrzebne do wykonania zadania:

- Shantay passes – karty wstępu na pustynię
- 650 gp;
- Restore i prayer potions;
- Spiked boots (żeby je dostać, trzeba zanieść climbing boots, otrzymane od Tenzinga w Troll Stronghold quest, razem ze sztabką żelaza do Dunstuna, kowala w Burthorpe).
- Ciastko czekoladowe (cake, nie slice);
- Ząbek czosnku;
- Sztabka srebra;
- Przyprawa (spice);
- Pestle and mortar;
- Maska ochronna (u każdego slayer master);
- Zapałki;
- 12 magic logs;
- 6 sztabek stali;
- 6 molten glass;
- Charcoal;
- 1 blood rune;
- Popiół;
- Kości (normalne).
- Kilka bukłaków z wodą.
- Duże ilości dobrego jedzenia.
- Ewentualnie runy, charged glory albo duel ring dla zaoszczędzenia czasu.
- Desert shirt, robe i boots.
- Lodowe rękawiczki (upuszczane przez Ice Queen).


1. Załóż desert shirt, robe i boots. Weź ze sobą bukłak albo dwa, Shantay pass, teleport do Al-Kharid/Duel Arena/Varrock dla zaoszczędzenia czasu. Po dojściu do obozu Beduinów porozmawiaj z archeologiem. Powie ci, że właśnie znalazł kamienną tabliczkę zapisaną znakami, których on nie jest w stanie zrozumieć. Zaoferuj mu pomoc – zaniesiesz tabliczkę do Dig Site, terenu, na którym prowadzone są wykopaliska (na wschód od Varrock). Archeolog da ci kartkę, na której przepisał znaki. Musisz skierować się do Centrum Egzaminacyjnego w Dig Site i poprosić Terry’ego Balando o pomoc.


2. Na miejscu daj Terry’emu notatki archeologa (Terry to archeological expert). Terry powie, że to odkrycie niezwykłej wagi i zgodzi się przetłumaczyć tajemnicze runy. Zagadaj do niego drugi raz, żeby odebrać tłumaczenie.


3. Wstąp do banku po 650gp, 6 sztabek stali, 6 molten glass, blood rune, kości, popiół i charcoal. NIE BIERZ ZE SOBĄ NIC ZWIĄZANEGO Z SARADOMINEM ALBO ZAMORAKIEM (inaczej bandyci cię napadną ). Oczywiście woda i shantay pass potrzebne. Wróć do archeologa i przekaż mu tłumaczenie. Przeczytaj je. Archeolog zacznie kręcić.... Generalnie chodzi o to żebyś mu pomógł w odnalezieniu skarbu (oczywiście nie za darmo ) i nic nikomu o tym nie powiedział, żeby mu nie zniszczyć reputacji Kiedy się zgodzisz, skieruje cię na południe, do obozu bandytów, żebyś się dowiedział czegoś więcej o skarbie.


4. Po dojściu do bandyckiego obozu wejdź do baru. Kup piwo (650gp!) u obcesowego i niemiłego barmana Zagadaj do niego jeszcze raz, zapytaj o cztery diamenty. Zanim cię wyrzuci, powie, że to tylko bajka dla dzieci, ale może ktoś ze starszych będzie coś wiedział.


5. Po drugiej stronie ulicy mieszka Eblis. Zapytaj go o cztery diamenty Azzandry. Biedaczek się ucieszy, że chcesz ratować ich kulturowe dziedzictwo Powie, że diamenty zostały skradzione przez popleczników Zamoraka. Te 4 diamenty to Diament Krwi, Lodu, Dymu i Cienia. Możesz się spodziewać, że wojownicy, którzy ich strzegą, przejęli część mocy pochodzącej z Diamentów. Eblis powie, że za pomocą pewnego starożytnego zaklęcia może zlokalizować każdy z Diamentów. Potrzebuje do tego 6 molten glass, 6 sztabek stali, 12 magic logs, charcoal, blood rune, popiół i kości. Powinieneś mieć przy sobie wszystko oprócz drewna. Przekaż dostępne składniki Eblisowi i wróć po drewno do banku.


6. Kiedy dasz mu wszystko, czego potrzebuje do zrobienia luster, podziękuje ci i powie, że będzie czekał na ciebie na wschodzie (Kharidian Desert. Eblis będzie w takim kółeczku zaraz przy przejściu z Bandit Camp do Kharidian Desert, spójrz na mapę). Eblis czeka w kręgu z luster, mających zlokalizować Diamenty.


7. Eblis każe ci spojrzeć w każde lustro – jest ich sześć.

Północne pokazuje bramę lodową w Trollheim.
Północno – wschodnie pokazuje Canifis.
Południowo – wschodnie pokazuje studnię na pustyni.
Południowe pokazuje piramidę.
Południowo – zachodnie pokazuje obóz bandytów na pustyni.
Północno – zachodnie pokazuje miejsce, gdzie gnomy urządzają sobie pikniki na zachód od Gildii Rybaków.

Diament lodu


8. Idź do banku, najlepiej w Falador. Weź zbroję, broń, spiked boots i climbing boots, prayer i restore potions, ciacho czekoladowe i runy do teleportacji. Potem skieruj się do Burthorpe. Znanym ci tajemnym przejściem idź na północ. Lodowa Brama znajduje się na północ od Trollheim.


9. Przed bramą stoi mały lodowy troll. Zagadaj do niego, będzie płakał. Daj mu ciastko i zagadaj do niego znowu. Okaże się, że jego rodzice znaleźli jeden z Diamentów, a potem przyszedł bardzo zły człowiek, nakrzyczał na nich i ich zamroził w bryle lodu. Zgódź się uwolnić ich w zamian za Diament.


10. Przejdź przez bramę, idź na wschód. Znajduje się tu wejście do jaskini, niestety drogę blokuje 5 olbrzymich sopli lodu. Zabij 5 pętających się dookoła trolli (lvl 120 – 124). Pij poty, módl się i jedz, bo wszystkie twoje umiejętności mrozi przenikliwy wiatr. Po zabiciu trolli wejdź do jaskini (możesz wrócić do banku odnowić zapasy, ja tak zrobiłam).


11. Po przejściu przez jaskinię idź na wschód, potem na północ, protect melee (wilki lodowe, lvl 134). Po jakimś czasie spotkasz Kamila, lvl 154. Protect melee, nie mage. Cały czas pij swoje restore poty. Jak masz niski combat (tak jak ja ), po zabiciu wojownika lodu wróć do banku po zapasy. Naprawdę dobrze to zrobić, bo przed tobą bardzo długa droga, podczas której będzie cię atakował wiatr (-1 hp). Będziesz też często upadać (-2 hp).


12. Po powrocie z banku kontynuuj marsz. Kiedy dojdziesz do zbocza góry załóż podkute buty. Po pewnym czasie dojdziesz do lodowej ścieżki, tu zaczniesz się przewracać. Kiedy zobaczysz dwa trolle zamrożone w lodzie to znaczy, że jesteś na miejscu Lodowe bloki trzeba zniszczyć, co może być trudne. Kiedy już to zrobisz, wrócisz z trollami do ich synka. Okazuje się, że ten wstrętny dzieciak cały czas miał Diament w łapce

Diament Krwi


13. Skieruj się do Canifis. W Barze znajdziesz wampira, nazywa się Malak. Wie, kto jest obecnym posiadaczem Diamentu Krwi – inny wampir, Dessous. Malak pragnie jego śmierci i proponuje ci układ – zabierzesz Dessous Diament, ale musisz go zabić. W zamian za to on, Melek, powie ci jak to zrobić i gdzie Dessous się znajduje. Zgódź się.
Dessous leży w grobowcu na moczarach. Płyta nagrobna jest na tyle ciężka, że żaden śmiertelnik jej nie przesunie, musisz go stamtąd wywabić. Najlepszy efekt osiągniesz za pomocą świeżej krwi... Melek radzi ci udać się do podziemi w Draynor i poprosić znajdującego się tam mężczyznę o zrobienie srebrnego naczynia ofiarnego. Później musisz zabrać naczynie do przeora na Entranie, żeby je poświęcił. Potem wrócisz z poświęconym naczyniem do Meleka, on dostarczy świeżej krwi. Wtedy już wystarczy dodać trochę czosnku i przypraw dla zabicia zapachu.


14. Idź do banku, weź sztabkę srebra, czosnek (jak nie masz weźmiesz w Draynor z domu na północ od banku), przyprawę i pestle&mortar. Zostaw broń i zbroję (rękawiczki, buty, płaszcz, wszystko) w banku, inaczej mnisi cię nie wpuszczą na statek. Udaj się do Draynor. Na wschód od banku, koło więzienia, znajduje się wejście do podziemi. W środku żyje Ruandun – znajdziesz go koło kowadła. Zagadaj do niego i ci zrobi naczynko


15. Teraz prosto do Port Sarim. Na przystani znajdziesz mnichów, chętnie zabiorą cię na świętą wyspę. Przeor w kościele pobłogosławi twoje naczynie.


16. Z powrotem do Malaka. Odpowiedzią na twoje pytanie ‘Gdzie zdobyć świeżą krew?’ Będzie cięcie nożem/kłem Teraz rozkrusz czosnek za pomocą pestle&mortar i wrzuć go do naczynia ze swoją krwią. Dodaj trochę przypraw


17. Teraz do banku. Weź zbroję, broń, prayer poty, jedzenie, czyli wszystko, czego potrzebujesz aby pokonać starego wampira lvl 139. nie zapomnij naczyńka z apetyczną mieszanką Skieruj się na wschód, wyjdź z Canifis na moczary. Musisz dojść do Graveyard (najdalej na południowy wschód jak się da). Najlepiej spójrz na mapę. Po drodze miniesz Agility Course i przejdziesz przez mostek (jeżeli nie ukończyłeś zadania In Search of Myreque musisz obejść bagna dookoła).


18. Na miejscu użyj swojej przyprawionej krwi z grobem wampira. Dessous, przywabiony krwią, wyjdzie z grobu i się na ciebie rzuci. Dopiero za trzecim razem mi się udało go zabić (83 combat). Najlepiej wziąć super set ze sobą. Wydaje mi się, że więcej razy go trafiałam jak cały czas klikałam, żeby go atakować. Kiedy tego nie robiłam, atakowałam dużo rzadziej. Po zabiciu drugiego wojownika wróć do Malaka – Dessault nie zostawił nigdzie Diamentu. Malak zachowa się bardzo niegrzecznie, twój ciężko zasłużony Diament rzuci ci nieledwie z łaski... Tak czy siak, już masz dwa

Diament Dymu


19. Weź z banku wszystko, czego potrzebujesz do pokonania wojownika lvl 167 (tak właściwie to wystarczą jeden albo dwa prayer poty, mnie walnął z protect melee raz, 13-ką), lodowe rękawiczki, maskę ochronną i zapałki. Wróć na pustynię. Dokładnie na wschód od luster znajduje się zadymiona studnia. Upewnij się, że założyłeś maskę i zejdź do niej. Skieruj się na południowy wschód. Kiedy dojdziesz do dużego, prostokątnego pokoju spróbuj otworzyć skrzynię stojącą na środku. Skrzynia będzie zamknięta, dowiesz się tylko, że aby otrzymać klucz musisz oświetlić ścieżkę...


20. W każdym z rogów podziemia stoją wielkie pochodnie – twoje zadanie polega na zapaleniu ich. Spiesz się, mogą się wypalić, a klucz dostaniesz tylko wtedy, jeżeli będą się palić wszystkie naraz. Wróć do skrzyni, otwórz ją i wyjmij ciepły klucz. Teraz udaj się na wschód, do pokoju między wschodnimi pochodniami. Kiedy otworzysz bramę, pojawi się Fareed i cię zaatakuje. Kiedy umrze, automatycznie dostaniesz trzeci Diament


21. Po zabiciu Fareeda (ja zdążyłam udać się do Varrock, kupić runy i wrócić do banku w Al.-Kharid) napadnie na ciebie Obcy, lvl 95. Atakuje niesamowicie szybku sztyletem, ale z protect melee niewiele poradzi.

Diament Cienia


22. Teraz skieruj swoje kroki w okolice Gildii Rybaków. Najwygodniej jest teleportować się do Ardougne i stamtąd udać się na północny zachód. Po zachodniej stronie terenu piknikowego znajdziesz handlarza o imieniu Rasool. Handlarz twierdzi, że ostatni Diament jest w posiadaniu potężnego Damisa. Dobrze się ukrywa, ale handlarz ma na stanie pierścień, który czyni niewidzialne widzialnym. Bardzo chętnie ci odstąpi ten artefakt, wystarczy, że mu się odwdzięczysz drobną przysługą – wiele lat temu bandyta Laheeb ukradł mu pozłacany krzyżyk, do którego Rasool jest bardzo przywiązany. Gdybys był tak miły i pomógł mu go odzyskać... Ponieważ nie masz innego wyjścia, postanawiasz być miłym


23. Wróć na pustynię do obozu bandytów. Zabaw się w kieszonkowca, bandyci mają potrzebne ci wytrychy Krzyżyk znajduje się w bezpiecznie zamkniętej skrzyni stojącej w namiocie na południe od obozu. Z wytrychem otwarcie skrzyni nie powinno być problemem. Próbuj do skutku, za każdą nieudaną próbą skrzynia zabierze ci 2hp i wytrych. Skrzynia ma 3 zamki, może się zdarzyć, że złapie cię na drugim lub trzecim.


24. Wróć z krzyżykiem to Rasoola. Da ci pierścień, który pozwala widzieć rzeczy normalnie pozostające w cieniu. Po założeniu pierścienia widzialności zobaczysz niedaleko drewnianych stołów drabinę prowadzącą do jaskini Damisa. Po zejściu do środka idź cały czas na wschód. Kiedy dojdziesz do dużej jaskini, Pojawi się Damis, lvl 107. Niestety zabiera punkty modlitwy, wiec protect melee tu na nic się nie przyda. Najlepszym wyjściem jest pójście kilka kroków na zachód – tam znajduje się mała jaskinia ze szkieletem leżącym na podłodze. Zza szkieletu można spokojnie zabić Damisa halabardą, magią, bądź zasypać go strzałami. Szkielet ten będzie szczególnie przydatny po zabiciu Damisa lvl 107 – wtedy pojawi się jego druga forma, lvl 174. No a bez protect melee z tym już ciężko jest Kiedy już zastrzelisz Damisa weź Diament cienia, który upuścił.


25. Idź do Shantay Pass. Weź zbroje, jedzenie, prayer poty i 4 Diamenty. Wróć do Eblisa, żeby się dowiedzieć, że Azzandra był kiedyś wszechpotężnym magiem i bohaterem. Zausznicy Zamoraka zaklęli jego moc w czterech Diamentach, a sam Azzandra został uwięziony w piramidzie na południowym krańcu pustyni.


26. Skieruj się dokładnie na południe. Kiedy dojdziesz do piramidy, zauważysz, że przy każdym jej rogu stoi olbrzymi obelisk. Każdemu obeliskowi przyporządkowany jest odpowiedni Diament, umieść wszystkie 4 kamienie w obeliskach. Teraz czar został zdjęty, możesz wejść do piramidy. Azzandra czeka na czwartym, najniższym poziomie (w środkowym pokoju). Å»eby się tam dostać musisz minąć liczne mumie, pułapki i gniazda skarabeuszy. Mnie wyrzucali 21 razy z piramidy zanim się udało


27. Zagadaj do Azzandry. Wiele lat był zamknięty w piramidzie, żyje trochę jakby nie w tym świecie. Z wdzięczności nauczy cię wielu zaklęć używanych w starożytności. Od tej pory kiedy będziesz chciał poczarować jak to robiono parę tysięcy lat temu, wystarczy się pomodlić w pokoju, gdzie znalazłeś Azzandrę. Jeżeli znudzą ci się te zaklęcia w taki sam sposób możesz wrócić do swojej dawnej magicznej pamięci. Nie musisz uganiać się po korytarzach, wystarczy przejść na skróty tunelem w tylnej ścianie piramidy. Starożytną różdżkę możesz kupić za 80k u Eblisa, kolejne różdżki będą upuszczać zabite mumie.



Nagroda:

3 punkty zadań;
20k xp w czarowaniu;
Możliwość używania starożytnych zaklęć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zacmieniwojownicy.fora.pl Strona Główna -> Qesty p2p Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin