www.zacmieniwojownicy.fora.pl
Zapraszam do klanu od 60 cmb.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Contact!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zacmieniwojownicy.fora.pl Strona Główna -> Qesty p2p
Autor Wiadomość
123volt
Moderator



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nie posiadam

PostWysłany: Pią 21:33, 04 Kwi 2008    Temat postu: Contact!

Wymagane questy:
- Gertrude's Quest;
- Icthlarin's Little Helper;
- Prince Ali Rescue.

Potrzebne przedmioty:
- źródło światła (najlepiej bullseye lantern, rzadziej gaśnie);
- tinderbox;
- 810 gp (lub więcej jeżeli wracasz do banku).

Rekomendowane przedmioty:
- szybki teleport (nie biżuteria);
- charged glory;
- prayer potions (ze 3);
- 1 super antipoison;
- 15+ rekinów.

Jak zacząć:
Zagadaj do High Priest w Sophanem. 1. Wdziej zbroję chroniącą przed atakami melee (postaraj się też o dodatnią obronę przed magią). Weź ze sobą wszystkie wyżej wymienione przedmioty.

2. Przejdź przez Shantay Pass (5 gp) na południe od Al-Kharid.

3. Skorzystaj z latającego dywanu (200 gp) i udaj się do Pollnivneach.

4. W Pollnivneach skieruj się na południe i skorzystaj z drugiego latającego dywanu udając się do Sophanem.

5. Zagadaj do High Priest w świątyni po zachodniej stronie miasta.




Zgódź się, żeby mu pomóc. Musisz przekazać mieszkańcom Sophanem uwięzionym we wrogim Menaphos, że mogą wrócić do domu. Zapytaj, czy do Menaphos można dostać się poprzez podziemia.

6. Idź do Świątyni Mniejszych Bogów w północno - wschodnim rogu miasta. Porozmawiaj z Jex'em, a nauczy cię otwierać wejście do labiryntu. Zejdź na niższy poziom świątyni.




7. Jeżeli z jakiegoś powodu nie masz przedmiotów, które mieć powinieneś, możesz część z nich (np. zapałki) kupić od strażników. Zejdź do labiryntu.



8. W labiryncie musisz wystrzegać się 5 rzeczy:

I



Kolce w ścianie. Uważnie obserwuj ściany, a tam, gdzie wyglądają jak ta na obrazku, klikaj 'Search'. Jeżeli ci się nie uda, stracisz 19 hp.

II



Kolce w podłodze. Przyglądaj się podłożu, a tam gdzie zobaczysz czarny, 'wycinany' wzorek, klikaj 'Search'. Brak uwagi/zdolności złodziejskich może cię kosztować 18 hp.

III



Poruszające się bloki w ścianie. Poruszaj się krok po kroczku, klikając na poszczególne kwadraciki w kolejności przedstawionej na obrazku.

IV



Niewinne zagłębienie w podłodze to w rzeczywistości pułapka, dzięki której wylądujesz tu:



Jeżeli już wpadłeś lub zszedłeś po którejś z drabinek, szybko poszukaj najbliższej drabinki. Są w najdalej położonych od środka 'odnogach' pomieszczenia (na screenie w czerwonym kółeczku).

V



Nie wiem, jaką pułapkę uruchamia skarabeusz, bo udało mi się go uniknąć, ale strażnik przy wejściu przed nim ostrzega, więc zawsze przechodziłam po drugiej stronie korytarza.

Uważaj też na potwory - Scarab Mage (93 combat) i Locust Rider (98 combat).
Kiedy zgaśnie twoje światło, nie panikuj! Po prostu użyj na nim tinderbox.

9. Jeżeli będziesz się przez cały czas kierował na południowy wschód, dojdziesz do odpowiedniej drabinki (nie tej w rogu, tylko tej nad nią). Zejdź na dół.



10. Podążaj korytarzem aż dojdziesz do dużej jaskini. U jej progu leży martwy Kaleef. Przeszukaj go, a znajdziesz list do niego, który mówi o jego misji.



11. Na przeciwległym skraju przepaści błąka się Maisa, czekająca na wiadomość od Kaleef'a. Nie będzie chciała uwierzyć w twoje dobre zamiary, dlatego przekonaj ją o tym mówiąc, że Książę Ali był trzymany w Draynor Village, a pomagała ci Leela. Maisa chce porozmawiać z Osmanem.



12. Udaj się do Al-Kharid. Osman stoi przed wejściem na dziedziniec pałacu. Przekonaj go, że powinien udać się do Sophanem, mówiąc o skłóceniu Sophanem i Menaphis.



13. Wróć do Sophanem. Osman błąka się przed bramą miasta, nie chce zostać zauważony. Powiedz mu o tajemnym przejściu w murze.



14. Osman długo nie wraca. Idź do świątyni, przejdź przez labirynt, zejdź po drabinie i idź do dużej jaskini. Zobaczysz, że Gigantyczny Skarabeusz sprawił, że Osman zniknął.

15. Zabij Skarabeusza. Kiedy walczysz nim z bliska, używa melee. Z daleka - magii. Ja (97 combat) walczyłam z nim melee, używając protect from melee. Kiedy mnie truł, piłam super antipoison, a kiedy pojawiali się magowie zabijałam ich (mniejsze skarabeusze ignorowałam) i poszło całkiem nieźle.



16. Pojawi się Osman. Zruga cię za wtrącenie się w jego walkę i poradzi ci podnieść Keris - potężny sztylet Kaleef'a.



Attack Bonus
Stab: +40
Slash: +20
Crush: -10
Magic: +2

Defence Bonus
Magic: +2

Other Bonuses
Strenght: +30
Prayer: +2

17. Wróć do Sophanem, do High Priest. Wynagrodzi cię za twój trud.



Nagrody:
- Keris;
- magiczna lampa (2x 7k xp do attack/strenght/defence/hitpoints/magic/ranged);
- 7k thieving xp;
- 1 QP;
- dostęp do miejscowego banku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zacmieniwojownicy.fora.pl Strona Główna -> Qesty p2p Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin