www.zacmieniwojownicy.fora.pl
Zapraszam do klanu od 60 cmb.

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Dragon slayer by patrykpure1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zacmieniwojownicy.fora.pl Strona Główna -> Qesty f2p
Autor Wiadomość
patrykpure1
Administrator



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:57, 04 Kwi 2008    Temat postu: Dragon slayer by patrykpure1

Dragon Slayer


Trudność: może być ciężki poniżej 60 combat.

Potrzebujesz: 6 steel bars, 3 Planks, łuk i strzały lub runy, jakieś 2500 coins, lobster pot, unfire bowl, silk (kup u arabów), wizard’s mind bomb (knajpa w Fally).

Umiejętność: Level 34 Smithing, level 33 magic. Musisz być w champion's guild (32 Quest Points). Potrzebujesz dobrą broń i zbroję.

Jeżeli porywasz się na tego questa to znaczy, że chcesz być dużym chłopcem lub dziewczynką, a na pewno nie chcesz wyglądać już jak noob’ek w świecie RS.

Start: Champion's Guild

1.Porozmawiaj z Guild master w Champions Guild i zapytaj o Rune Plate Mail.

2.Idź i porozmawiaj z Oziach’em. Jest na North-West od Edgeville. Zapytaj go o dragon-breath shield (podejrzewam, że do tej pory już sobie kupiłeś, bo Ci się podobała lol – a jak nie to idź do zamku w Lumbridge, dostaniesz ją od Duka, który jest na piętrze). Zapytaj go, również o pierwszą część mapy. Oziach powie ci, że Champions Guild maser da Ci klucz do Melzar’s Maze. Popytaj go również o pozostałe części mapy.

3.Aby nie biegać 2 razy idź do Egde banku i weź unfire bolw, lobster pot, silk, i magiczne piwo.

4.Idź do Oracle i porozmawiaj z nim.



5.Trochę na south są zabudowania z górnikami – zejdź do podziemi i znajdź zamknięte pomieszczenie na east. Jeżeli masz 4 rzeczy wzięte z banku (punkt 3) drzwi otworzą się. Przeszukaj Skrzynie. Masz jedną część mapy.



6.Weź żarło, klucz od Oziacha i idź do Melzar’s maze (trochę na south od guildi crafterów). Aby dojść do skrzyni z częścią mapy musisz pokonać pewien “labirynt” tzn. musisz zabijać stworki z których wypadają klucze o różnych kolorach, aby było trudniej, jak znajdziesz klucz musisz dopasować do dobrych drzwi, żeby przejść dalej. Spróbuj postępować według schematu poniżej.

* Red Key: Rat (lvl 6) zacznij od szczura na South West i drzwi na North West – w środku jest drabina wejdź na górę.
* Orange Key:Ghost (lvl 19) zacznij od ducha na South West. Użyj klucz na 2 drzwiach na South. Wejdź po drabinie.
* Yellow Key:Skeleton (lvl 22) zabij szkieletora na South i użyj klucz na drzwiach najbardziej na South West. Zejdź 3 razy po drabinach w dół.
* Blue Key:Zombies (lvl 24 and 25). Drzwi najbardziej na north.
* Magenta Key: Melzar the mad (lvl 43). Drzwi na north.
* Green Key: Lesser Demon (lvl 82) zabij go i na północnej ścianie masz drzwi, a za nimi skrzynia z częścią mapy.

7.W porcie Sarim jest więzienie, a w nim goblin, który ma ostatnią część mapy. Możesz wykupić ją za 10k, albo zabić go i czarem telekinetic grab wziąć ją. Wybór należy do Ciebie.



8. Połącz 3 części mapy.

9. W porcie porozmawiaj z Klarense’em i kup od niego łajbę za 2k. Musisz ją zreperować, a do tego potrzebujesz 3 planks, 90 nails, młotek (gwoździe możesz zrobić sam, a po deski musisz przejść się na Wildę – lub kup ode mnie za 10k).







10. Teraz musisz znaleźć kapitana, który tą kupą próchna zechce popłynąć. W Draynor Village pałęta się jakiś typ w niebieskim wdzianku (nie bulwersuj się ten typ rozwali Ci łajbę za całe 2k) - pogadaj z nim.





11. Pobierz z banku swoją najlepszą zbroję i broń. Jak będziesz walczył rycerzem załatw sobie str. potion (jajko pająka, korzonek z hobgoblina, 5 coins i aptekarka w Varrock chętnie Ci ją zrobi). Ubierz tarczę na smoki. Jak nie wierzysz we własne siły weź runy do teleportu i pełny plecak żarcia.

12. Popłyń na Crandor. ( Po drodze obejrzysz sobię miłą historyjkę w której smoczek zabija bosmana a łódź się rozbija)


13. Już wiesz, że łajbą nie wrócisz.


14. Idź na sam szczyt góry, mijając po drodze, skorpiony, szkieletory, hobgobliny, lessery. Zejdź na dół.





15. Teraz idź trochę w dół. Po drodze atakować Cię będą szkielety i lessery, ale nimi się nie przejmuj. Widzisz smoka?





16. Widzisz. Walcząc rycerze najpierw łyknij pota. Ustaw sobie run. Jak jesteś magiem to od razu biegnij za ruiny (łucznikiem też – chodź łucznik to najgorszy wybór, ale też da radę zabić smoka).



17. Kilka uwag do walki. Dla ponad 60 combat walka ze smokiem nie jest taka straszna, ale dla wszystkich poniżej to męczarnia. Walcząc magiem będziesz miał 1 ciężki moment – kiedy smok zacznie rzucać czary. 1 czar – 10 hitów mniej, więc radzę szybko jeść. Ale czary się skończą i wtedy spokojnie go wykończysz. Do dzieła wojowniku Sary. Otwórz bramę i walcz.



Elvarg



18. Zwyciężyłeś!!! Teraz już nie będziesz wyglądał jak noob’ek. W końcu jesteś pogromcą smoków.



19. Teraz musisz Odciąć smoczkowi głowę i oddać ją Ozjachowi jako dowód, że go pokonałeś.



Reward



Nagroda: 2 quest points, 18,650 experience w strength i defense (konik skoczył od razu 4 combaty w góre). Możesz nosić Rune Plate Mail, możesz przechodzić przez ścianę do Karamaji.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zacmieniwojownicy.fora.pl Strona Główna -> Qesty f2p Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin